Terug naar overzicht

Kan ik het alarm niet rechtstreeks laten bellen met mijn contactpersoon in plaats van via de alarmcentrale?

De 3 voordelen van de meldcentrale:

De techniek en de medewerkers zijn zeer professioneel
Ze beschikken over speciale apparatuur waardoor gesprekken beter verstaanbaar zijn. Ook hebben ze diverse (nood)telefoonverbindingen en voldoen aan alle strenge eisen. Ze hebben ook direct uw gegevens op het scherm. Er zijn altijd meerdere medewerkers aanwezig, die ook 's nachts wakker en alert zijn. Het duurt nooit lang voordat ze u te woord staan. Bovendien zijn er ook mensen met een medische achtergrond aanwezig.
 

Als het alarm per ongeluk afgaat, valt u uw contactpersonen niet lastig
Het lijkt wellicht vreemd, maar de meeste keren dat er alarm gemaakt wordt, is er niets aan de hand. U wilt testen of het alarm werkt, of wat het meest voorkomt: u drukt per ongeluk op de zender. Wat het ook is, u valt niemand van uw sleutelhouders lastig met een 'vals' alarm. Dat geeft een hoop rust.
 

In geval van nood is de meldkamer goud waard
De medewerker van de meldcentrale beschikt over al uw gegevens en raakt niet in paniek. Hij of zij zorgt dat u de juiste hulp krijgt en ondersteunt u intussen aan de telefoon. Als het echt spannend is, maken zij het verschil.