Terug naar overzicht

Ik ben de alarmzender kwijt, wat nu?

Zonder zender kunt u niet alarmeren. 

Wat kunt u het beste doen:

  1. Zoek goed of u de zender echt niet kan vinden. Ligt hij onder uw bed, in de wasmand, in de douche? Zoek goed op de plekken waar u zich omkleedt of waar u de zender af en toe af doet.
  2. Bel onze helpdesk: wij kunnen als uw zender langer dan 5 dagen zoek is, nagaan of uw zender toch nog ergens in huis is. 
  3. Kunt u de zender echt niet vinden, vraag dan een nieuwe zender bij ons aan.

Kosten: Een zender kost ca. € 110 en als er ook nog een bezoek van onze monteur nodig is om uw apparaat opnieuw in te stellen dan bedragen de totale kosten € 159,- . 

Belangrijk

U heeft de alarmeringsapparatuur en de bijbehorende zender in bruikleen. Dat betekent dat u bij opzegging alle apparatuur inclusief zender moet retourneren. Als u de apparatuur zonder zender retourneert blijft u evengoed verantwoordelijk voor de verloren zender. De kosten van de verloren zender worden dan toch nog op u verhaald. Een nieuwe zender aanvragen moet u dus altijd.